Monday 12 December 2011

nGanTuk weh

Rasa mengantuk sangat ni.
Mata antara terbuka dan nak tertutup...
aduhai mengantuknya.... tapi aku kena siapkan cerita aku... tak lama lagi nak kena hantar, aku tak nak terlepas peluang keemasan nak kuarkan buku baru untuk pesta buku antarabangsa nanti...
aku nak berjaya...
aku tak boleh tidur lagi sebab aku nak berjaya...
aku nak jadi macam RAMLEE AWANG MURSHID...
ke aku kena makan something malam-malam buta ni untuk hilangkan rasa mengantuk...
karang mak ingat kucing pulak yang sedang membuka periuk nasi...

RAMLEE AWANG MURSHID, penulis novel yang paling aku minati selain aku meminati SITI NUR DHUHA iaitu diri aku sendiri.hehehehe....
Semua buku abang penulis ni aku beli dan aku selalu jatuh cinta dengan watak-watak rekaannya termasuk Ryu-Wanatabe.. Kalau boleh macam nak kahwin je dengan semua watak hero abang Ramlee... bergilir-gilirlah, ikut turn...hehehe, alah gurau sikit pun tak boleh.... huhuhu...

okeylah, nak sambung menulis...
tidur nombor dua, yang pertama perlu siapkan my new novel....

1 comment:

  1. novel mylove playgirl ke?tu kita dah baca !
    best gilooooooooo and sgt byk pengajaran.
    4.5/5 bintang sy kasi. seriously. akk, nt letak lah nama saya jd watak utama. hahaha

    ReplyDelete